محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ی کوچولو هدیه ی خدا

تولد مامی نفیس

1393/2/17 15:45
نویسنده : نفیس
146 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونننننننننننننننننم شکرت امروز تولدمهBirthday Party و اونو با پسر نازم جشن میگیریم

پسر عزیزم مامانی توفصل بهار  سال 1365 روز  17 ام تو بیمارستان بسکی گنبد ک هم بابایی اونجا ب دنیا اومده هم تورو میخوام اونجا ب دنیا بیارم (که باهم ست شیم)اومد بغل مامان مریم

یه دخمل تپل بداخلاقه جیغ جیغوووووووووووووووو

تو مث مامانی نباشیااااااااااااااااااااااا

تو مث بابایی ناز و اروم باش

باباجونی از صب ک میخواست بره سرکار بهم تبریک گفت

دوستامم بهم اس دادن

خاله الهام دایی علی و ایلر جون749672sgafb116p4.gif

باباجونی برام 3تا شاخه ازون گلهای خوشگل خرید ک الان اسمش یادم نیس+یه زنجیر پلاک براتوخطااخه من موندم چ ربطی داره ب تولد من.البته برا منم ی پلاک الله خریدا

همه جا همش ب فکر توئه خجالتم نمیکشهههههههههههه

حالا توام بجای اینکه امروز همش تکون بخوری مادرتو داری اذیت میکنی کم تکون میخوری منو میترسونیgirl_to_take_umbrage2.gif

محمد پارسای مامان ب امید روزاهای زیباmade by Laie ک توام کنارمون باشی و این روزارو جشن بگیریم

عاشق تو مامی ننفیس و ددی حسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اسما
18 اردیبهشت 93 21:48
تولدت مبارک نیلوجون....ایشالا سال دیگه با پسر گلت جشن میگیری
نفیس
پاسخ
ممنون اجی جونم لطف کردی
آوين
24 اردیبهشت 93 5:58
سلام گلم ... تولد زيبات با تاخير مبارك اميدوارم در كنار همسر و پسر عزيزت سالهاي طولاني با شادي و سلامتي زندگي كني ... وبلاگ پارسا جونم خيلي خوشگل شده انشاالله كه به زودي عكسهاش رو بگذاري تا خوشگل تر بشه . ميبوسمت
نفیس
پاسخ
من زایمان کردم کفافد کجایی پس توووووووو
مامان اعظم
2 خرداد 93 22:50
تولد مبارک نفیسه جون....البته با تاخیر با عکس های تولد زهرا بروزم
نفس نی نی سایت
10 خرداد 93 10:39
سلام مامان نفسی خوبی گلم؟ امروز دلم هواتو کرد ... گفتم بیام خبر تو و پسریتو بگیرم ایشالا زایمانت کی هست عزیزم؟؟؟؟؟؟ امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی و بسلامتی محمدپارسا جون بیاد بغلت پسریم سلام میرسونه
نفیس
پاسخ
سلام گلم ممنون من زایمان کردم11خرداد پسر نازتم ببوس
اعظم مامانه زهرا
21 خرداد 93 23:24
سلام نیلووووووووووو....تولد گل پسرت مبارک...از بچه ها که شنیدم خیلی خوشحال شدم...زود بیا و عکس این نی نی نازتو برامون بذار...