محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ی کوچولو هدیه ی خدا

حرفای مامان مریم ب پسرش

1393/5/9 16:42
نویسنده : نفیس
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خودم،تو پچه خودم بودی

خودت عچه خودم بودی

خودت جیگه خودم بودی

تو نفس خودم بودی

خودت خوجل خودم بودی.پارسااااا

پسرم دوسه روزه ندیده بودمت رفته بودی خونه عمه فهیمه نگفتی دل من برات تنگ میشه

همش باید ب خاله الهام میگفتم عکستو بهم نشون بده اونم هی کرم میریخت و نشون نمیداد

حالا قراره مامانت ی عکس چاپ شده تو بهم بده ک دیگه منت دایی علی و خاله الهام و نکشم خودم هی ببینمت وقتی پیشم نیستی

تو نفیسه اقای منی

مامانی من حس میکنم از اول دارم مامان نفیستو بزرگ میکنم چون تو کپ مامانتی

مامانی یادت باشه خیلی دوست دارم انشالا همیشه موفق باشی و بقول مامانت متخصص چشم بشی قربون قدت بشه مامانی بوس بوس

پسندها (2)

نظرات (1)

سمینا
14 مرداد 93 22:08
خدا مامان مریمت رو برات نگه داره چقدر مادر بزرگه خوبی داری پارسای خاله خدا برات نگهش داره انشالله
نفیس
پاسخ
مرسی خاله جون انشالا مامان شمام نینی تو رو بغل کنه