محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته ی کوچولو هدیه ی خدا

واکسن دوماهگی

1393/5/14 17:08
نویسنده : نفیس
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدپارسا جونم

پسر شجاع مامان واکسن دوماهگیتو زدیم         ولی ماشالا هزار ماشالا شما تب نکردی بدنت مقاومت کرد

البته من بهت شیر زیاد دادم ک ادرارت زیاد شه تا تب نکنی  زیادم بهت استامینوفن ندادم

ولی همینکه واکسن و زد یه جیغ بنفششششششش زدی من سریع خودم بغلت کردم تا اروم شی و حس امنیت کنی و بدونی ک مامانی کنارته

عزیزم هرچند ک خیلی دلم گرفت شما واکسن زدی ولی خوشحالم ک برا سلامتیت زدی و خداناکرده مریض نبودی

انشاالا ک تنت هیچوقت ب ناز طبیبان نیازمند نباشه عشق مامان

راستی من همش فک میکردم ترسو باشم ولی خودم پاتو نگه داشتم بابایی دلش نیومد رف اونور ایستاد

همشم دلش میخواست اقاهه رو بزنه ک ب پسرش امپول زده

دوستت دارم عشق مامانflower smiley, power01 smiley, flower smiley, power smiley, love smiley

پسندها (3)

نظرات (2)

سمینا
14 مرداد 93 22:07
مبارکش باشه انشالله انشالله تنت سالم باشه همیشه خاله جونی مرد کوشولوووووووووووو
نفیس
پاسخ
مرسی از لطفت سمینا ی مهربون
الهه
23 مرداد 93 18:52
نفیسه جووووون مبارکهههههههه. خیلی ماهه پسرت.ماشاله ماشاله
نفیس
پاسخ
الهه جون خوبی؟ممنونم شما زایمان کردی یا نه؟خیلی وقته ازت بیخبرم